loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 2135 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین در ایران، به تازگی جدیدترین محصول این برند را به ایران آورده و احتمالا در ابتدای سال ۹۶ آن را با نام MVM X22 را روانه بازار میکند.

مشخصات فنی این خودرو در جداول زیر معرفی شده است:


این شاسی‌بلند کوچک و تازه‌وارد که نخستین بار روز پانزدهم نوامبر امسال (بیست‌وپنجم آبان) در پکن رونمایی شد، درواقع همان چری تیگو 3X است که در بعضی کشورها ازجمله ایران به‌صورت ری‌بَج (rebadge) با برند MVM عرضه می‌گردد. بد نیست اشاره کنم که همزمان با کشورمان، در شیلی، برزیل، روسیه و خودِ چین هم روی خط تولید خواهد رفت.
طراحی آن بر پایه زبان جدید چِری موسوم به “پویایی در حرکت – Life in Motion” بوده و تلاش شده تا ازنظر ظاهری و داخلی خودرویی به‌روز و توانمند جلوه کند.

طول 4200 میلی‌متر، عرض 1760 میلی‌متر و ارتفاع 1570 میلی‌متری این کراس‌اوور چینی وعده مرکبی نسبتاً جمع‌وجور و مناسب برای استفاده‌های شهری را به مخاطب می‌دهد. زیر کاپوت پیشرانه‌ای به حجم 1497 سی‌سی و بیشینه قدرت و گشتاور به ترتیب 105 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه و 135 نیوتون‌متر در 2750 دور بر دقیقه آرمیده که با التفات به وزن خشک کمتر از 1300 کیلوگرم می‌تواند تا حدودی راضی‌تان کند. برای جعبه‌دنده هم دو گزینه چهار سرعته خودکار و پنج سرعته دستی پیشِ رو دارید.
اگر اقتصادی بودن خودرو برایتان مهم است، شاید X22 با مصرف شهری (با جعبه‌دنده دستی) و ترکیبی به ترتیب 5.9 و 6.1 لیتر به یکی از گزینه‌های اصلی‌تان بدل شود.
ازآنجاکه پیش‌تر در نوشتاری مفصل به بررسی کامل این خودرو پرداختیم، اینجا از بررسی دوباره جوانب مختلف و ذکر تجهیزات گوناگون آن خودداری می‌کنیم. برای تصاویر هم به دلیل تداخل کاری و جا ماندن از برنامه، از گالری وبسایت خودروبانک استفاده نموده‌ایم.
قیمت رسمی MVM X22 هنوز از سوی مدیران خودرو اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد در محدوده کمتر از 60 میلیون تومان جای گرفته و با امثال رنو ساندرو اِستِپ‌وِی و لیفان X50 رقابت کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی