loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 733 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

یلدا واژه ای سریانی است و به معنای ولادت است ،ولادت خورشید (مهر و میترا) و ولادت مهر شکست ناپذیر. حال که تقریبا تمام وسایل مورد نیاز سفره ی یلدایی ما آماده شد می‌توانیم به دو روش سنتی و مدرن آنها را در سفره قرار دهیم.

ali بازدید : 1733 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

ته چین مرغ یکی از غذاهای خوشمزه ایرانی است که زیاد مورد توجه خانواده ها و رستوران ها برای سرو این غذا قرار می گیرد و مشتری های زیادی هم دارد. ما به درخواست شما کاربران عزیز نحوه درست کردن انواع ته چین مرغ رو برای شما به صورت آموزشی در ادامه به نمایش گذاشتیم که مشاهده می کنید

طرز تهیه ته چین ماست و مرغ


طرز تهیه ته چین مرغ انواع ته چین مرغ ته چین مرغ ته چین مرغ خوشمزه درست کردن ته چین

ali بازدید : 527 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

کاغذ دیواری یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش دیوارها در دکوراسیون داخلی هر خانه ای است. برای انتخاب کاغذ دیواری چند نکته مهم است مه باید بدانید. این نکات عبارتند از :

ali بازدید : 694 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (1)

باقلوای گوشت چون شامل مواد غذایی مقوی است، یکی از بهتری خوراکی ها برای سفره افطار است. برای سفره افطار امروزتان باقلوای گوشت را امتحان کنید.

ali بازدید : 591 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین خوراکی ها برای وعده افطار، خوراکی های مقوی و نیروزاست . یکی از این خوراکی ها شیربرنج انبه است. در این مقاله دستور تهیه شیربرنج انبه را آموزش می دهیم.

ali بازدید : 725 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

ایده های زیبا برای تزیین خرما در ماه مبارک رمضان اگر امروز یک عالمه خرما دادن دستتون که بروید و برای امشب و فردا اینها رو بچینید و شما هم دارین به یک ایده متفاوت برای این خوشگلسازی فکر میکنید، ادامه مطلب رو بخونید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی