loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 2155 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر موهایتان را دوست دارید، سیگار کشیدن را ترک کنید، از استرس دوری کنید و خواب به اندازه، منظم داشته باشید. در عین رعایت این نکات، مصرف این 10 خوراکی را نیز در رژیم غذایی‌تان بگنجانید

ali بازدید : 440 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (1)

موهای پرپشت و زیبا آرزوی هر خانمی است و دست یافتن به این آرزو کار بسیار سخت و طاقت فرسایی نیست. برای داشتن موهایی پرپشت و زیبا کافی است یک سری از مواد غذایی را در برنامه غذایی تان قرار دهید.

ali بازدید : 404 پنجشنبه 12 شهریور 1394 نظرات (0)

راهکارهای فراوانی برای حفظ تعادل بدن در فصول گرم و سرد سال وجود دارند. در اینجا ما چند راهکار به شما ارائه می‌کنیم تا با به‌کار بستن‌شان بتوانید حتی در گرم‌ترین ساعات هم ظاهری خوب و ایده‌آل داشته باشی.

ali بازدید : 432 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

هر گاه که حرف از لاغری و خوش‌هیکلی به میان می‌آید، همه به فکر رژیم و ورزش‌های سنگین می‌افتیم. در این‌که داشتن اندام خوب منوط به رعایت رژیم غذایی و تحرک داشتن است، شکی نداریم. اما نکاتی غیر از این موارد هم هست که می‌توانید با رعایت آنها، به هیکلی بهتر و شکمی صاف‌تر دست یابید.

ali بازدید : 603 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

با شور و شوق با دیگران صحبت می‌کند و با اولین کلام مناسبی که می‌شنود، گل از گلش می‌شکفد و می‌خندد. لحظات خنده او دیدنی‌ترین ثانیه‌ها برای اطرافیان است. همه برای لحظه‌ای ساکت می‌شوند و چشم به دندان‌های سفید او می‌دوزند. مانند چند تکه الماس سفید در دهانش می‌درخشند.

ali بازدید : 1480 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

دانستن سایز استاندارد اندام تان اولین قدم برای شیک پوشی و خوش تیپ بودن است. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که سایز استاندارد اندام تان را چگونه پیدا کنید؟با دانستن نکات زیر می توانید سایز استاندارد اندام تان را تشخیص دهید.

ali بازدید : 831 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

خانم های شاغل همیشه خسته هستند و کمتر به زیبایی و سلامتی خودشان اهمیت می دهند. شما هم اگر جزو خانم های شاغل هستید بهتر است این ترفندهای زیبایی را بدانید. با این ترفندهای زیبایی، سالم و زیباتر شوید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی