loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 4043 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

مدل جدید مانتو تابستانی دخترانه و زنانه شیک

رنگی منحصر به فرد و مدل زیبا برای شیک پوش شدن شما

در تابستان رنگ‌های روشن و البته پارچه‌های خنک بیشترین کاربرد را دارند. این مانتو که جنس بالا تنه آن حریر با آستر به آن چسبیده و پایین تنه آن از جنس کرپ است نیز برای فصل گرما کاملا مناسب می‌باشد. دکمه‌های این مانتو به صورت ریلی است و البته از کمر به بعد دکمه می‌خورد. آستین آن سه ربع می‌باشد. این مانتو دارای کمربند و دو جیب در جلوی مانتو که قابل استفاده است، می‌باشد.

http://s6.picofile.com/file/8195748050/kharid.jpg

مانتویی خوش رنگ و خنک، قابل استفاده از دو طرف آن

این مدل مانتو برای این فصل گرم سال مناسب می‌باشد. جنس مانتو حریر است و رنگ آن مشکی- زرشکی می‌باشد. این مانتو به صورت Free Size و مناسب استفاده از سایز 36 تا 42 می‌باشد. آستین آن سه ربع است و با کمربند آن می‌توان جلو باز بودن آن را مهار نمود. این مانتو جلوباز بسیار خنک می‌باشد و در گرما شما را کلافه نمی‌کند.

http://s6.picofile.com/file/8195748050/kharid.jpg

مانتو جلوباز ساده و خنک مناسب فصل گرم تابستان

این مانتو به اصطلاح مدل عبایی می باشد و رنگ آن مشکی_کرم می باشد. اگر خواهان مانتو های گشاد و آزاد هستید این مانتو از این نمونه ها می باشد که به تن نمی چسبد و در گرما شما را کلافه نمی کند. جنس مانتو لنین است و سایز آن Free Size می باشد. این مدل کمربند و جیب ندارد.

http://s6.picofile.com/file/8195748050/kharid.jpg

مانتویی با طرح جدید و رنگ مناسب برای استفاده در تابستان

یک مانتو خوش دوخت برای خانم‌هایی با سلیقه خاص. این مانتو از ترکیب جنس حریر و نخ بوده و بسیار خنک می‌باشد. یقه این مدل به صورت شال دار است. رنگ‌های روشن در فصل تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و این مانتو از این قضیه مستثنا نمی‌باشد. این مدل دارای کمر بند است که می‌توان جلو باز بودن آن را به وسیله کمربند مهار نمود. سایز S مناسب 38_36 و سایز M مناسب 42_40 می‌باشد.

http://s6.picofile.com/file/8195748050/kharid.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی