loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 2195 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

آنا نعمتی در جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن برای فیلم انارهای نارس انتخاب شد و متن های زیر را پس از این برنده شدن منتشر کرد.

آنا نعمتی و بهترین بازیگر زن در جشن حافظ

نمی تونستم الان در این لحظه خوشحالی خودم رو بیان نكنم،
مرسی اقای علی معلم، مرسی اذر معماریان عزیزم، خسته نباشید از این جشن با شكوه مثل همیشه.
مرسی از هییت داوران دنیای تصویر، مرسی كه بازی من رو مورد توجه قرار دادید
برای من افتخار بزرگی بود كه اهل قلم جایزه بگیرم و مورد تشویق قرار بگیرم.
مرسی از مجید رضا مصطفوی كارگردان ، كه كاندیدای كارگردانی هم بود برای این فیلم در جشن دنیای تصویر،
مرسی از همه عوامل انارهای نارس، از تك تك شما عزیزانم كه در این فیلم همراه بودید با كلی انرژی مثبت و مهربانی.
این تقدیر و جایزه برای كل عوامل انارهای نارش هست كه من به نمایندگی از این عزیزان گرفتم
دوستان عزیزم خوشحالم كه شما هستید و این لحظه احساسم رو با شما تقسیم میكنم

آنا نعمتی در ضیافت افطار جشن حافظ

دوستان عزیزم، بهترینها ، مهربانترینها ، خیلی ممنونم از احساسات زیباتون، سپاسگزارم از تبریكات صمیمانه و پر از عشق شما نازنینترینها ، دوستون دارم و حضورتون برای من ارزشمند هست و لازم
ممنونم ، ممنونم ، ممنونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی