loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 289 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بازیکن برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ارسال پیامی به این باشگاه گفت: همه مردم تبریز در قلب من جای دارند.

به گزارش (ایسنا)، لوسیانو ادینهو که فصل گذشته توانست عملکرد خیره کننده ای در ترکیب تراکتورسازان داشته باشد و با ثمر رساندن 20 گل، عنوان آقای گلی رقابت های لیگ برتر را کسب کند، پس از حضوری یک ساله در تبریز، این فصل راهی تیم السیلیه قطر شد.

 

این مهاجم گلزن پیغامی به باشگاه تراکتورسازی به شرح زیر فرستاده است:

 

" من به قطر آمده ام، ولی جا دارد که از باشگاه تراکتورسازی و هواداران عزیز که همیشه دوستشان داشتم و خواهم داشت، نهایت تشکر را بکنم و بدانند که همیشه در قلب من هستند. همینطور از مردم مهربان و مهمان دوست تبریز تشکر می کنم.


من ادر لوسیانو ادینهو به عنوان آقای گل فوتبال ایران نهایت قدردانی و تشکر را از مدیریت محترم باشگاه تراکتورسازی اعلام می کنم. من عاشق همه هواداران و تماشاچیان تیم تراکتور هستم و تکرار می کنم همه شما در قلب من جای دارید که باعث تغییر در زندگی و رفتار من شدید.


از اینجا دست بوس همه مسئولان باشگاه و هواداران محترم تراکتورسازی هستم."

 

گفتنی است این بازیکن، پیش از این حضور در لیگ امارات را تجربه کرده بود، اما نتوانسته بود درخشش خود در لیگ ایران را در لیگ این کشور کوچک حوزه خلیج‌فارس تکرار کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی