loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 651 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان به مصاف نسف قارشی رفته بود با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان خود شد تا شروعی ناامید کننده در این رقابت‌ها داشته باشد.

از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D این رقابت‌ها دو تیم تراکتورسازی تبریز و نسف قارشی ازبکستان از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه قارشی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک تیم میزبان خاتمه یافت تا تراکتورسازی برخلاف دو دوره گذشته فصل جدید را با شکست آغاز کند.

در این دیدار ابتدا در دقیقه 32 آندرانیک تیموریان اولین حمله جدی این دیدار را طراحی کرد و پاس این بازیکن به احمد کامدار رسید که این بازیکن نیز توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و ادینیو با یک ضربه سر تماشایی دروازه نسف قارشی را باز کرد تا اولین موقعیت جدی این دیدار به گل تبدیل شده و تراکتورسازی یک بر صفر پیش بیافتد.

 

 

نسف قارشی که نمی‌خواست بازنده به رختکن برود چندین حمله روی دروازه تراکتور انجام داد اما هیچ کدام از این موقعیت ها نیز خطرساز نبود تا تراکتورسازی نیمه نخست را با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم میزبان در 7 دقیقه اول طوفان به پا کرد و موفق شد در همین فاصله باخت را با پیروزی عوض کند.

هنوز یک دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که ارسال بازیکنان نسف قارشی با ضربه سر مدافع تراکتورسازی به صورت ناقص دفع شد اما این توپ در پشت محوطه جریمه با شوت سرضرب شومودوروف مهاجم نسف به کنج دروازه لک رفت تا کار به تساوی بکشد.

نسف قارشی با این گل جان گرفت و به فاصله 7 دقیقه نیز توانست از روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم برسد. سانتر بازیکنان این تیم با خروج اشتباه لک و تعلل مدافعین تراکتورسازی موجب شد تا کریم اف به راحتی در بین مدافعین تراکتور به هوا بلند شده و با ضربه سر دروازه تراکتورسازی را برای بار دوم باز کند.

 

 

تونی اولیویرا که خطر را احساس کرده بود در دقیقه 62 دست به تعویض زد و سامان نریمان جهان را به جای احمد امیر کامدار به زمین فرستاد تا بلکه با حرکات سرعتی این بازیکن از این شکست رهایی یابد اما این تعویض نیز کارساز نشد و تراکتورسازی در چند موقعیت در دقایق پایانی که نصیبش شد هم نتوانست کار خاصی صورت دهد و در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک تیم میزبان به پایان برسد.

جدی ترین موقعیت تراکتور در لحظات پایانی و در دقیقه 88 توسط آندارنیک تیموریان روی دروازه نسف خلق شد که حرکت این بازیکن در محوطه جریمه تیم میزبان و شوت وی بصورت خطرناکی به بیرون رفت تا تراکتور بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی را به هدر بدهد.

قضاوت این دیدار بر عهده عبدالله محمد الهلال از عمان بود که دوبار دست به جیب شده و عابدینی از تراکتور و روی از نسف قارشی را با کارت زرد خود جریمه کرد.

 

 

نسف قارشی: سویونف، هامروبکف، بایدولایف، گئورگیان (92 یونوسوف)، کابلاش (76 شاهره گادِو)، مقصود کریمف، حمزه کریمف، محمدیف، روی، سای فیف، شامرادف
سرمربی: قربان بردی اف

تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، فردین عابدینی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار (62 نریمان جهان)، فرشاد احمدزاده، شاهین ثاقبی (81 مهرداد بایرامی)، لوسیانو ادینهو
سرمربی: تونی اولیویرا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی