loading...
مجله اینترنتی آیسان | پورتال تفریحی و سبک زندگی
ali بازدید : 1627 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شقایق فراهانی که با پسرش زندگی می کند در این چندساله توانسته است در فیلم های متفاوتی بازی کند. در ادامه عکس های جدیدی از شقایق فراهانی و پسرش سام را مشاهده می کنید.

 

در سال‌های اخیر شقایق فراهانی به یكی از چهره‌های پركار سینما و تلویزیون تبدیل شده و اتفاقا این پركاری همراه با نقش‌های متفاوت و متنوع بوده است و نشان می‌دهد كه بعد از سال‌ها كسب تجربه، حالا او دوست دارد در نقش‌هایی حضور داشته باشد كه در كارنامه هنری‌اش ثبت شود. آخرین نقش او حضور در سریال «فوق‌سری» بود كه در ایام نوروز پخش شد و شقایق فراهانی علاوه بر حضور در نقشی متفاوت حتی ظاهر خود را به‌شدت تغییر داد؛ كاری كه بسیاری از بازیگران حاضر به انجام آن نیستند و دوست دارند ظاهر لوكس خود را حفظ كنند. شقایق فراهانی كه حالا پنجمین دهه زندگی خود را سپری می‌كند، روزهای خوشی را در كنار پسرش سام می‌گذراند.

افرادی كه برای نخستین‌بار این مادر و فرزند را می‌بینند به اولین نكته‌ای كه برمی‌خورند شادابی رابطه آنهاست؛ آن‌قدر كه سخت متوجه می‌شوند این روح تقسیم شده در دو بدن واقعا متعلق به دو آدم مجزاست. خود سام می‌گوید از وقتی چشم باز كرده و توانسته اندك تشخیصی درباره مسائل پیرامونش داشته باشد متوجه شده خانواده‌شان تفاوت‌هایی با خانواده‌های دیگر دارد ولی برعكس تصور، او جوانی است كه همه چیز را كاملا منطقی نگاه می‌كند و آنقدر فارغ از غرور، صادقانه و محكم درباره مادرش و شغل او صحبت می‌كند كه بعید به نظر می‌رسد او تنها 23 سال داشته باشد. به هر حال از خانواده بزرگ و هنرمند فراهانی اصلا بعید نیست نسلی را به جامعه امروز و فردا تحویل دهد كه شعور جمعی و روابط عمومی خوبی داشته باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی